Primoredaja UZV aparata na KBC Zagreb

U ponedjeljak 23. siječnja na odjelu pedijatrijske kardiologije KBC-a Rebro obavljena je primopredaja ultrazvučnog aparata Vivid 9, jedan od trenutno najboljih fetalnih ultrazvučnih uređaja. 

Njega je za potrebe Referentnog centra za pedijatrijsku kardiologiju Republike Hrvatske kupila udruga Veliko srce malom srcu, koja se bavi djecom sa kardiološkim bolestima. Zahvaljujući nekoliko hrvatskih tvrtki, te građanima koji su u proteklih šest mjeseci pozivom na humanitarni broj telefona 060/9095 donirali po 6,15 kuna za ovaj cilj, uređaj je napokon predstavljen na prigodnoj svečanosti u KBC-u Rebro.

Krenuli smo u kampanju s nula kuna i uz pomoć dobrih ljudi smo u kratko vrijeme došli do našeg ultrazvučnog aparata. Na tome ne želimo stati, jer su potrebe velike. U stvari smo krenuli u ovu akciju kako bismo pomogli liječnicima da na što adekvatniji način liječe našu djecu. Znanje ponekad, nije dovoljno. Naša djeca su se rodila bolesna i u pravilu su već u prvim danima trebala operaciju srca, a do 3-4 godine i po tri ili četiri operacije. To dovoljno govori o ozbiljnosti naše svakidašnjice – kazala je Barbara Brzaj, dopredsjednica udruge Veliko srce malom srcu.

Sigurnost nas liječnika proizlazi iz stupnja senzitivnosti koju možemo ostvariti u postavljanju točne dijagnoze. Senzitivnost može biti vrlo visoka ako imamo s čime raditi, te obratno, vrlo niska ako nemamo s čime ili ne znamo raditi. Sada, s ovim uređajem, na razini smo da možemo ostvariti najvišu senzitivnost u postavljanju dijagnoza koju dosežu i drugi razvijeni centri diljem Europe – objasnio je važnost ovog uređaja prof. dr. Ivan Malčić, voditelj Referentnog centra za pedijatrijsku kardiologiju Republike Hrvatske, koji je Vivid 9 predao u ime udruge prof. dr. Stjepku Pleštini, pomoćniku ravnatelja KBC-a Rebro.

Humanitarna akcija udruge se nastavlja i dalje. Sljedeći cilj je prikupljanje sredstava za opremanje kateterizacijskog laboratorija za kardiološku pedijatriju, također u sklopu KBC-a Rebro. Prostorija za laboratorij postoji, samo što treba prikupiti oko 4 milijuna kuna za njegovo opremanje.

žPomogli smo ovdje i pomagat ćemo i dalje. Ja ne bih želio da je ovo samo jednokratna prolazna akcija, nego da to bude za primjer drugima. Bilo bi dobro da se na ovaj način potakne i druge poslodavce da se uključe u ovakve humanitarne akcije – poručio je g. Hrvoje Prkačin, predstavnik najvećeg sponzora Europlakata.

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *